יום שלישי, 7 ביולי 2015

מרכז רפואי כללית רמת אביב, מרכזים רפואיים כללית, מאמדיי , שירותי כללית,clalit&momday

היי נשים יקרות!
אתמול הוזמנתי לערב מדהים ומהמם שהעבירו צוות הבנות המקסים אפרת לקט ועדי הרפז המכונות "מאמדיי" שערכו לנו סדנאת ניהול זמן שווה במרכז הרפואי המתקדם והחדיש של כללית ברמת אביב ג' !

התחלנו את הערב במשחק קבוצתי מגניב שערכה לנו עינבל מאירועי בוקר, בו הכרנו את כל המרכז הרפואי המהמם של כללית ברמת אביב ג.
מדובר בבניין בין כמה קומות -3500 מטר, 75 רופאים מומחים אחיות ואנשי צוות, חמש קומות. ובו מרוכזים כל השירותים לכל המשפחה - רפואת נשים, רפואת ילדים, ורפואת משפחה.
במשחק רצנו בין הקומות וקיבלנו משימות תוך כדי היכרות עם רופאי המרפאה- והם נחמדים!
מה הרעיון בכל המרכז?במקום להתרוצץ מרופא לרופא בסניפים שונים,הכל מרוכז במקום אחד-לאישה- רפואת נשים והריון, פיריון, קדם הריון ואף שירותי פיזיותרפיה לרצפת האגן .והכל בקומה אחת!
בקומה אחרת -מרכז בריאות הילד- מומחי ילדים, פסיכולוגיית ילדים, תזונת ילדים ואף סדנאות לעיסוי תינוקות ,החייאה ואף סדנה לטיפול בילד האסמטי וגם רופאים מומחים מבית החולים שניידר שמגיעים אחת לשבוע! 
כמו כן במרכז מיכשור מתקדם, אני התלהבתי מהאפשרות לבדיקת בילוברין-צהבת לתינוק במכשיר חדיש ללא צורך בהוצאת דם!
פשוט להגיע למרפאה אחת ולקבל שירות, לקחת הפניות, טפסים וכל מה שצריך באותה הזדמנות לך, לבעלך, ולילדים! וגם להורים כמובן שלעיתים נזקקים לנו בנותיהם לליווי לרופא.
כמו כן התוועדנו במהלך המשחקים לשירותים שונים הקיימים במסגרת היותנו חברות בכללית -שירות רופא משפחה און ליין בווידאו צ'ט דרך האתר או בסלולרי וללא עלות! עד היום הכרנו את השירות ברפואת ילדים-כשהמרפאה סגורה והילד או התינוק לא מרגיש טוב מתחברים לוידאו לרופאים עם אפשרות לוידאו כדי להתייעץ ולהיות רגועים עד הבוקר-או לחילופין לקבל איבחון זמני והפנייה לבית חולים במידת הצורך ע"פ החלטת הרופא. כעת שירות זה פתוח גם לרפואת משפחה-הבעל /האישה /הבחור הבוגר לא מרגיש טוב -מתייעצים !
ומי שלא ידעה,מיידעת אתכן על שירות ישן וותיק בכללית- התייעצות עם אחות טלפונית בשעות שהמרפאה סגורה, אני השתמשתי בשירות זה רבות בהריון-כשלא הרגשתי טוב והתלבטתי -התייעצתי עם אחות כללית ב*2700 בטלפון, ודרך הטלפון קיבלתי הפנייה לבית חולים! הגעתי למיון בבית החולים ונכנסתי ישירות -בזכות ההפנייה שפיקססה האחות למיון בתיאום מושלם!
בגלל זה אני אומרת- אין כמו הכללית!

את הערב סיימנו בהרצאה על ניהול זמן והיכולות שלנו שהעבירו עדי ואפרת המקסימות ,

 קיבלנו מתנות ובניהן-יומן ניהול הזמן של momday , דוגמיות לשיער מטעם adika , והמון מחשבות ותובנות מהאימון .
וגם סטיקר עם מסר חמוד ונכון "כי אמא טובה-זו אמא שטוב לה! "

 רק בריאות ונחת, ושנזכה להגיע למרכזים רפואיים רק בנסיבות שמחות!


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה