יום שלישי, 5 במאי 2015

אירוע מוצר השנה 2015

מוצר השנה חוגג עשור. והוזמנתי למסיבת עיתונאים ובלוגרים כדי לשמוע, לחוות, ללמוד ולקבל אינפורמציה על נבחרי מוצרי השנה 2015 בתחומים השונים.

מהו בעצם מוצר השנה?מוצרים המעונינים לזכות בתחרות עוברים וועדה של צוות מומחים הבודקת יעילות וחדשנות של כל מוצר, ומעבירה את המעולים ביותר. בשלב השני נערך סקר דעת קהל המדרג את המוצרים בכל קטגוריה על בסיס האטרקטיביות שלהם ועל פי מידת החדשנות שלהם ושביעות הרצון שלהם משימוש בהם בפועל. בכל קטגוריה יוכתר כ'מוצר השנה' המוצר או השירות, שהצרכנים החליטו שהוא האטרקטיבי, החדשני והאיכותי ביותר בקטגוריה.
אני בחרתי לסקר מספר מוצרים שחדשים בשוק, שכדאי להכיר, וכל משפחה דתית כדאי שיהיה!

המוצר הראשון הינו סדרת מוצרי "אוטן" AUTAN
 
תוצרת ארה"ב.מותג מס 1 באירופה. המוצרים בסדרה למריחה על הגוף להרחקת יתושים ומניעת עקיצות מגיל שנתיים, כמו כן בסדרה "אפטר בייט" ,ג'ל המורכב מאלוורה וקמומיל ,מרגיעה את העור אחרי העקיצה! ניסנו את המוצר אתמול על ילד בן שנתיים שמתגרד מפריחה. המוצר הקל משמעותית הן בקרירות והן במרכיבים שהרגיעו את העור המגורה.
 
המותג השני הוא : BELOVED
מבחר ממוצרי השנה .מימין-אריזת וופלוני "BELOVED"
מוצרי בילובד לתינוקות ופעוטות הן בכשרות הבד"ץ, במגוון מוצרים- וופלונים מקמח מלא, חטיפי במבה לתינוקות, דייסות , מחיות ועוד. במחירים שווים כשרות מעולה ויש מבצעים שווים עליהם בסופר פארם, אנחנו קבוע משתמשים בדייסת בילובד.
 
המוצר הבא, גם בנושא תינוקות ובית, אך מאגד גם שמירה על איכות הסביבה- מגבונים אקולוגים  מבית שופרסל!

מגבונים באופן רגיל לא מתכלים בטבע ויוצרים נזק סביבתי, מוצרים אקולוגים בדר"כ יקרים מאוד, לכן שופרסל נכנסה לתחום ומציעה מגבונים אקולוגים במחיר הוגן,  מה גם שבמארז של חמישיות יוצא מאוד משתלם. המגבונים מיוצרים בארץ  במפעל שומר שבת!

 עוד מנבחרי מוצר השנה- ליסטרין שטיפה לפה הממלץ ע"י רופאי השיניים, עכשיו גם לילדים! (הבקבוק התכול).
שמועה הגיעה לאוזנינו שחברי קופת חולים כללית מושלם מקבלים את הליסטרין בבתי המרקחת בהנחה. שווה בדיקה!
עוד  מוצר השנה בכשרות מעולה-סדרת מולר!


עוד מנבחרי מוצר השנה 2015 -

טיטולי האגיס החדשים
קורנפלקס מלא
מוצרי ניקול

ממרח לוטוס, מוצרי ד"ר פישר ועוד
 לקריאה ופרטים נוספים על נבחרי מוצר השנה באתר - http://www.productoftheyear.co.il/


 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה