יום שני, 29 בדצמבר 2014

ARTISH חוג יצירה בתיבה קסומה, ארטיש

בהמשך לאשר כתבתי לכן בדף הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/IMACHAREDIT (עדיין לא עשית לייק??זה הרגע!)
שמחה להכיר לכן מיזם חדש ויחודי- חוג יצירה ומשחק שמגיע ישירות לבית!
מה הכוונה? עושים מנוי, ואז, פעם בחודש מקבלים עם שליח עד הבית מארז ובו שתי יצירות ועוד הפתעות הממותאמות לעולם התוכן של בנים או בנות בעלות ערך חינוכי היוצרות סיפור ומשחק.התיבה כוללת בתוכה מארז  של חומרי עזר לבניית היצירה, מדבקות, בובות של ארטיש וחבריו ועוד הפתעות.
קיבלתי תיבה של חודש קודם, ולהלן התרשמותי:

התיבה
 
אני הזמנתי תיבה לבן, הגיעה אלינו תיבה איכותית,ממש כמו תיבה עם מגירה שאפשר להשתמש בה . יותר גדולה מקופסאת נעליים, שימו לב איך החומרים מסודרים יפה בשקיות, על כל שקית שמו מספר 1 או 2 -בהתאמה ליצירה שעושים.
התיבה מיועדת לגילאי4-8 , לכן הכל מסודר ומאורגן מאוד יפה כדי שהילדים יוכל להתמודד לבד עם היצירה , בנוסף מצורפות הוראות ליצירות +תמונות של שלבי היצירה , מה שמקל מאוד על ההבנה. הכרנו חומרי יצירה חדשים שלא ידענו על קיומם כמו חימר קל למריחה שכיף להתעסק בו ועוד.
אני עשיתי את היצירה עם פעוט פחות מגיל 4, עם עזרה וליווי שלי כמובן, ואני יכולה לומר שהתיבה יכולה להתאים לגילאים שונים מעבר ל4-8, גם לגדולים יותר חובבי יצירה,וגם לקטנים יותר בליווי מבוגר .מה גם שהיצירה מפתחת את יכולת הדימיון והיצירה , ואת יכולת העצמאות והעלאת הביטחון של הילד שעשה יצירה בעצמו והצליח.
צ'יפרו גם בחומרים נוספים כמו טושים
עוד דבר שאהבתי מאוד , זה שהחומרים ניתנו בשפע, אם ביצירה הראשונה היו צריכים רק זוג עיניים, הם שמו יותר, כמו כן שמו טושים ומספריים שכביכול יש בכל בית אך הם צירפו גם.
בנוסף לכך היצירות מקבלים עוד צ'ופרים קטנים בתיבה כמו מחזיק מפתחות, חוברת צביעה נוספת ודפי מדבקות נוספים .
אז איך מקבלים את כל זה? במנוי , כן מנוי!אפשר להרשם כאן http://artish.co.il/lp.html
יש מדי פעם מבצעים על המנוי אז שווה לנסות חודש חודשיים.המנוי ללא התחייבות כך שאם לא מוצא כן בעינכם אפשר לבטל אותו כשרוצים, ואני לא חושבת שהילדים ירצו שתבטלו ! מדובר באמת ביצירה עם ערך מוסף, זמן איכות והנאה של הילדים . מעולה במיוחד בבתים שאין חוגים קרוב לבית או שהחוגים לא מתאימים ברוחם , אז למה ללכת בחוץ כשאפשר להכניס את החוג לבית בפיקוח שלנו?
כמו כן רעיון מעולה בתור מתנה לילד שיש לו כבר הכל ואין רעיון  מה לקנות לו.איזה ילד לא ישמח לקבל מתנה מנוי לכזה דבר? לפרטים נוספים שאלות ותשובות מוזמנות לדף הבית של ארטיש http://www.artish.co.il/



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה